Saturday, October 9, 2010

Sua Rasa TV 9 di Pulau Warisan

Kali ni kali kedua saya ke karnival Sua Rasa ni. Dulu masa buat kat Pulau Duyong dh pegi sekali, kali ni buat kat Pulau Warisan plak. Ikutkan hati malas nak g, sah2 dah tau ramai org tp dh dekat dgn rumah dan ada plak yg mengajakne so saya follow la.

Masa otw nk ke sana tu kereta dah berduyun2..confirm xde parking. Kitorang park kat tepi jalan, pastu jalan kaki dlm 1km. Malas nk bersesak2 kat dlm. Rupany kat dlm tu ada kwsan parking tp ramai giler la.

Sampai je kat karnival tu ya ampun, ramai giler manusia! Rasa tak sanggup nk meredah laluan. Nak tengok gerai pun x nmpak sbb org duk kerumun je. LAst2 kitorang patah balik pastu balik rumah je. Hahahha tp sempat ambik 2,3 kpg gmbr.











Syarifah Nur dan beberapa calon Gadis Melayu tp lebih berminat utk lihat Syarifah Nur. Cantik gilerrr tp mekap tebal.Hahaha kata masuk tv kan kena la mekap.

Ok tu jekah cite nye.. Kali terakhir p karnival gini. Kalu pakcik botak ada ni jgn harap dia nak pegi. Dia lagi la tak suka bersesak2 gini.

~Rindunya kat dia........

MySpace

5 comments:

  1. cheqna g maring..perghhhh ramai giler manusia
    dok dang sejam ajok ma balik..hahahahaha

    ReplyDelete
  2. joy,

    mmg happening..


    cheqna,

    k.na g pastu xdang abis round terus patah balik..x sanggup..

    ReplyDelete
  3. Oo ini ala ala jom heboh la ye ;p

    ko shooping ape kat cini?

    ReplyDelete