Wednesday, October 20, 2010

Jalan-jalan cari pasal

Salam sayang kwn2 ku..

Kenapa jalan2 cari pasal..? Memang cari pasal la tengah2 busy ni cuti lama2 plak..hahaha ok je sbb saya dah bawak keja sekolah sekali. Takdelah cari pasal kalu tak siap nanti..hahaha

Pukul 2 pm td kami berdua tiba di Kelantan Trade Centre. Stay di sni sampai hari Isnin depan. Lama gilerrr. Ada Program Peningkata Kerjaya dan Sukan Pegawai Tadbir Negeri Kelantan, Kedah, Johor dan Terengganu. Kelantan jadi tuan rumah. So dlm surat tu dia bagi sorang 1 bilik so blh bawak bini ke anak ke sape ke. Kebetulan ada keja sikit nak settle kat KB ni so saya ikut sekali lah. Sambil tu boleh tenangkan fikiran jugak.hahaha banyak lah..

Terima kasih pd sokongan kawan2 pd entry ini. Saya tak boleh pikir sangat psl kepergian dia. Itu hak dia utk tentukan masa depan dia. Kalu saya jadi dia pun mungkin saya akan ambik tindakan yg sama. Adat manusia datang dan pergi. Saya doakan dia berjaya dalam apa jua yg dia lakukan. Moga saya akan dpt pengganti yg lbh bagus supaya nanti boleh bagi keja banyak2..hakhakhak!

Ahh borim plak, pakcik botak dh kuar p training utk persembahan mlm last nanti. sib baik bwk broadband, tv lak xleh pasang psl kad astro x aktif. hahahaaha buka blog sambil dengar lagu raya. Aci x..? Hahahahaha

Oh, update psl rumah baru. Semua dh settle, lampu kipas dh siap pasang, grill pun dh siap. Langsir ingt nk beli yg dh siap je. Kat kamdar cun2 lah, dh terberkenan dgn english rose punya pattern. Teringat2 smpai balik rumah..hahahaha. Sekarang ni tinggal nk basuh rumah je. Cadangnya nk buat cuti minggu ni tp kitorang kat KB plak. So terpaksa postpone jumaat minggu depan. Kedai perabot dh 3kali tepon nk hntr perabot. Saya kata rumah x basuh lg, rilek dulu.Hahahaa, rasanya satu hari siap basuh kut, pastu mintak diorang hntr Sabtu lah.

Haish, x sabar nk pindah rumah. Duk sendiri, berdua, berdikari sama2. 2 thn duk dgn family, bangun pagi nk p keja pun kdg2 ayah kejutkan lg. Kalu kain baju x sempat nk basuh, mak dgn rajinnya basuh semua, hahahah baik kan mak gua? Masuk mesin tekan je, x susah pun. Selalu sblm p keja tgk kain dlm bakul bertambun, balik keja tengok kosong dh bakul tu. eh megik nye! hahahahaha

Saya berazam nak masak hari2 nanti. Haahahaha moga2 tercapai la azam tu ye, jgn angan2 mat jenin sudah..Tp betul x tipu, wlaupun jarang masak tp saya pandai masak! hahha tak caya tanya pakcik botak, dia kata megi saya buat paling sedap di dunia! :D

Tp mmg kena masak pun psl kena jimat2 la, duit dh bnyk abis buat itu ini. Takpe, slow2 lama nanti terel la masak sedap2 mcm mak!

Nk cite psl apa sbnrnya ni..? 

MySpace

10 comments:

  1. masak ni tak susah kan, as long ada minat insyaAllah mesti pandai punya.. :)

    ReplyDelete
  2. jangan luper amik gamba kak!! ;) mau jgk nengok gamba rumah/apartment tu. muaahaha. nyibuk!!

    ReplyDelete
  3. lady,

    betul3...skrg dh mula rs minat sbb slalu tgk lady masak mcm senang je..

    ReplyDelete
  4. ann,

    gmbo dh amik tpxleh upload lak..blogger prob la..

    ReplyDelete
  5. citer je pasal apa2 pun..blog kita kan...hehehehhehe...janji ada yang datang baca...tak datang baca pun takpe jugak..untuk kepuasan diri sendiri menulis

    ReplyDelete
  6. kak na
    kekgi ajok etek g dumah neh

    ReplyDelete
  7. jangan cari pasal dgn tok kadi dah.nanti kena kahwin plak.hehe

    ReplyDelete
  8. nak rasa citit masakan cik marina... hehehe.. hopefully all things are going well on ur side :)

    ReplyDelete
  9. diamilikku,

    betullah kan..ni kira mcm diari kita..


    cheqna,

    of kos la k.na jemput cheqna nt..

    ReplyDelete
  10. mr penyubiru,

    hahahaha mana buleh cari psl dgn tok kadi..hahaha


    wawa,

    nk rasa meh dtg rumah akak ;)

    ReplyDelete