Wednesday, October 6, 2010

Rumah terbuka COO

Cite ni dh minggu lepas dh tapi lupa nak masuk gambar. Tiap2 tahun mesti tn hj mintak saya organize kan rumah terbuka kat rumah dia. Bukan handle pun cuma cari tarikh je..hehehe. Sayang tgk gamabr tersadai kat folde, masuk blog blh jugak tengok esok2..



 PA bos, Farah baru lepas cuti bersalin..dgn baby aqeel..comel giler  budak ni..




ada bakat jadik mak  tak?


kesayanganku :D

ok babai..

2 comments:

  1. kat sini saya g satu je jemputan rumah terbuka kak.. sebab majoriti non muslim dok area saya ni.. bos pon non muslim.. huhu.. dah nak bis raya ni... macam tak arsa raya tahun ni..

    ReplyDelete
  2. huuhuhu..sian plak..xpe lah nanti amni buat rumah terbuka nak? hhahhaa

    ReplyDelete