Tuesday, October 5, 2010

Makan2 raya lagi!

Hari ni ada jamuan raya PMINT, semua pakat pakai baju raya. Tapi saya pakai baju tak raya pasal pas makan nak p tgk kolam plak...

Majlis di buat di Taman Tamadun Islam. Makanan banyak giler, ada nasi beriani, nasi dagang, soto, ketupat, lemang, rendang, jala buruk dan banyak lagi. tak termakan tp saya mkn skit je. nanti sengkek mkn bnyk2.

 makan sampai penuh meja..hahaha



pesen apa ni? oh, sebab dia cakap sgt banyak, so saya kata diam..


 serasi bersama :)









tak dilupa bergambar sama COO kesayangan..


sekian, terima kasih.

10 comments:

  1. hehehe jemputan blm habis mizah..

    ReplyDelete
  2. err..syok betul kalau hari2 macamni..

    ReplyDelete
  3. erieq,

    hahaha mmg le, jimat skit kan..huhuhu

    ReplyDelete
  4. besnye keje kat situ :(...buat aku semangat nak cari keje kat msia bole? thx marina 4 info hansel n gratel (gratel ke gatal?) :p

    ReplyDelete
  5. cantik betul warna pepel tuh.. mmg serasi bersama..

    ReplyDelete
  6. wina,

    hahahaha gatal kut..hehehe ko ni slalu buat aku ketawa..hahahha

    cikpah,

    dh mecing2 dah mlm tu cikpah..hehehe

    ReplyDelete