Tuesday, October 26, 2010

Jumpa Mek Siti di Majlis Makan Malam PTN

Salam uolls,

Hari ni dh start keja balik.. huh, malas yg amat nk g keja pagi td, tp terpaksa lawan sbb nya keja perlu disiapkan jugak. bajet 1 lg tak siap, huhuhu padan muka aku :D

Ok, nk cite psl mlm last di KB, ada majlis penutup dan makan malam. Saya ikut juga tp last minit siap psl mulanya ingtkan takleh bawak pasangan, sekali pukul 7 tu urusetia tepon katanya blh bawak.

Malam tu juga diumumkan johan keseluruhan sukan antara PTN Kelantan (KnCS), PTN Terengganu (TCS), PTN Johor (JCS) dan PTN Kedah (KCS). Johan keseluruhan dimenangi oleh KnCS. Pasukan tuan rumah ternyata memang handal. Pas tu ada persembahan oleh PTN dr 4 negeri nih. Persembahan ini juga akan dinilai utk cari persembahan terbaik.

 KCS buat persembahan nyanyian scr live..


 JCS buat persembahan lagu yg berunsur ketuhanan..unik dan menarik..


 TCS lagi gempak! Tajuk persembahan 'kebangkitan yg tak diundang'..hahaha hantu2 bangkit pastu lakonan lagu aci aci buka pintu..hahaha hantu maikel jekson pun ada..

 yg dlm bulatan tu pakcik botak kesayanganku..tengah duk usik2 tetamu..hahaha



 ini persembahan dikir barat dari KnCS, baju biru tu suami mek siti.



 jumpa dgn mek siti yg tengah sarat. katanya dah masuk 9 bulan. Ramah tamah mek ni. Comel lote, kecik je org nya..Rupanya suami dia salah seorang KnCS jugak.



ni semua slpas persembahan, ambik gmbr ramai2..


hantu in the making


pakcik botak yg kepala merah tu. hantu red warriors katanya :D

 ni lah aci aci bukak pintu..hahaha



hantu rock!
And guess what! TCS menang persembahan tebaik! hahahaha memang terbaik lah korang...! Banyak giler gambar. layan kan je ye..  ;)

Credit to Ady Adzhar for the pics.

7 comments:

  1. comelnya mek tu.. dah sarat dia ye.. :)

    ReplyDelete
  2. hehe...mmg terbaek!! pakcik botak rupanya yg kepala merah tu yer..cari2 gak yg mana, sbb semua pakai topeng hantu..xleh nak cam sape2..apapun, mmg terhibur la mlm tu!

    ReplyDelete
  3. TCS HEBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT !!!!!!! -Pakcik Botak

    ReplyDelete
  4. lady,

    iye, comel sgt tgk live.. putih dan cute..


    kejora,

    hehehe lawak kan diorang nih.. yg berlakon jd nana pon best jugak..hahaha


    cheqna,

    ha'ah cheqna, nk bersalin dah..


    pakcik botak,

    anda hebat suami ku...

    ReplyDelete
  5. sampai mimpi jumpa hantu 2 hari lepas persembahan...... ngeeeeeeeee takooot!@!!! - pakcik botak

    ReplyDelete
  6. comel mek siti tu...berseri2 muka dia

    ReplyDelete