Thursday, September 30, 2010

Mari membuat karipap :D

Entah apa mimpi mak saya tetiba nak buat karipap. Pas maghrib tadi jenguk2 la dapor, tengah gigih menguli. Adik saya rupanya yg nak buat karipap tapi mak yg adunkan. 

Saya pon nk wat sibuk la, mcm best je main kelim2 karipap ni..hehehe 1st time tau.

 percubaan pertama


letak inti banyak2 smpai puas hati


pastu kelim la pakai alat keli tu.mcm gigi palsu plak aku tgk..hahahaha


 jadi la karipap gemok gebu. oh ada satu yg sepet skit, tu aku la buat x cukup kain kulit karipap hahahhaa


karipap gemok gebu dh di goreng


mcm biasalah, model x bertauliah..hahhahaha
ai makan sebijik je tau psl nye saya kureng skit dgn karipap ni. hahahaha pas ni buleh bukak kedai jual karipap. hahahaha

MySpace

8 comments:

  1. karipap gemuk gebu di makan oleh hang buah yang berpipi gebu jugak..heheheheh :)..nak buat jugak lah nanti..hehehehehe..teringin

    ReplyDelete
  2. hahaha buat la su, saya x pandai sgt bab adunan tu..kalu su buat taruk resepi sekali ye..hehehe

    ReplyDelete
  3. amboi kak
    rajin teh...
    nok sket...

    ReplyDelete
  4. nanti kalo na buat lagi .antar satu tuppaware kt kty ye..

    ReplyDelete
  5. cheqna,

    bukan k.na yg buat..kita long kepit je..hehehe


    kty,

    hehehe orait!

    ReplyDelete
  6. wow sangat cun karipap tu... gebu gitu kan

    ReplyDelete
  7. lady,

    mmg nampak gebu tp tebal, patut kena gelek lagi kasi nipis skit..hehhee

    ReplyDelete