Monday, September 27, 2010

Pak Sandy Vs Bern Ridzuan

Wina, cuba tengok! Ada iras tak?

Pak Sandy suami Wina
 (pinjam gambar ek)


Bern Ridzuan dan Diha (pinjam gambar jugak)

Wina, dah lama aku perasan yg rupa Pak Sandy ni ada iras seseorang yg aku kenal tapi tak perasan sape sehinggalah raya baru ni. Hahahaha rupanya iras laki bekas opismate aku dulu. Puas aku pikir rupa Pak Sandy ni mcm sape, last2 dapat jugak!

Hahahaha puas hati..hahahaha

11 comments:

  1. wakakakkakakakakakkaka =))
    hahahaha
    marinaa lawak laaa...aah aku rasa dkt bulat tu ada la kot...alaa kawan ko pon maknanya ada keindonan tu laa jugak kan =))
    adehh..tak sabar nak tunjuk kat PS,,dia kat luar ni..hihihiih.adehh

    ReplyDelete
  2. ross tina,

    hahaha puas mikir sae, last2 jumpa..hahah


    hamizah,

    hehehe


    monas2petronas,

    hah tu lah, masa tgk dulu mmg dh perasan mcm pernah tgk tapi tak tau kat man. last2 baru teringat laki kwn sendiri..hahaha

    ReplyDelete
  3. ada sikit2 aaahh..ishh saya pun sama jugak..selagi tak puas hati dapat jawapan akan terus fikir..bila dapat jawapan puas hati kannnnnnn

    ReplyDelete
  4. diamilikku,

    hahah tu la, kalu dh teringat sesuatu tu mesti cari jugak sampai dapat..hahaha

    ReplyDelete
  5. betul la. mmg rupa dorang ada iras2.

    ReplyDelete
  6. elly & erieq,

    org kata dlm dunia ada 7 org yg muka sama dgn kita, diorang 2 org ni dah jumpa dah..hahaha

    ReplyDelete