Wednesday, September 15, 2010

Main mercun dan besday di malam raya

Tiap2 tahun acara main mercun memang wajib kena ada. Sebabnya ada tokey mercun ni. hahaha. Tapi tahun ni tak semeriah 2 thn lepas psl mercun tahun ni pop pop, pastu bunga api, mercun gasing..yg simple2 je xleh main yg bising2 sgt nanti polis tangkap..

tokey mercun tgh agih2 kan mercun mana nak start main dlu..  :D hahaha syiqah jgn marah..





wlaupun bersepah dkt tangga tapi ini lah yg menggembirakan org tua..


lepas tu sambutan besday adik dgn along plak. diorang ni anak kakak no 2. tiap2 tahun besday dorang dkt2 raya. kek adalah ari primula dan disponsor oleh kelab niners.


besday boys..

Pagi raya ke 3 ai buat spageti bolognese uolls. meletops ! habis licin smua!



MySpace

0 cuit-cuit:

Post a Comment