Saturday, September 18, 2010

Cerita hantu

Raya ni kan tak sempat sangat nak tengok movie kat tv. Ye lah dah raya kan, sibuk berjalan, balik rumah dah penat. Tapi tengok iklan kat tv memang banyak citer2 best. Dan yang pastinya citer hantu banyak giler tayang kat tv. Tak kira la TV3, Astro Ria ke Astro Prima, TV2 ke. Banyak juga yg miss. 

Saya memang minat citer hantu ni tapi kena ada orang teman la, hehehe. Tapi kan kenapa sekarang ni produse berlumba lumba buat citer hantu?  Kalu dulu saya ingat stesen TV tak dibenarkan pun tunjuk hantu, tapi sekarang ni ok je siap mcm2 pesen hantu. seram sioot.

Semalam ingat nak tengok 40 hari bangkitnya pocong. Start 11 malam, mata mmg tak ngantuk pasal dah tdo petang, last2 tak sampai setengah jam aku buka channel lain..hahha seram gilerrr. Tak kuasa nak tengok. hehehe

Malam ni filem malaysia, Jangan Tegur, nak tengok la psl awal kul 9. Malam esok histeria. hahahaha. Kena pujuk pakcik botak main internet kat dpn tv la, teman saya.hahaha

Selamat menonton..! hiiiiiihiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiii (ada mcm gelak hantu tak? ) :D

4 comments:

  1. hihi.
    layan juga cerita hantu ya..

    :)

    ronda-ronda blog dari 100penulis.

    ReplyDelete
  2. aw tak suke tgk cter hantu ;)

    kak! 100 penulis tu mmg ade jadual kak

    ReplyDelete
  3. dlm byk2 cite hantu tu saya cuma tgk histeria sbb buleh tgk kat pulau..cite lain IncikSuami x bagi tgk sbb dia x nak tgk...hehehee

    ReplyDelete