Sunday, March 6, 2011

Pertandingan memancing

Jumaat baruni bos mintak buat satu pertandingan memancing. Sebabnya nk tolong sorang kawan ni promote kolam memancing dia since dia pun banyak beli ikan dgn kami jugak.


Saya dan pakcik botak ni mmg tak tahu langsung psl pancing memancing ni. Hahaha tp sbb saya urusetia pegi lah. Nanti pakat lempar je la joran tu..huhuhuhu


layannnnzzz..




 antara skill memancing..hahaha





 kitorang x bawak joran sbb mmg xdok pun. pinjam dgn tokey kolam. pastu suh budak ni yg pancingkan. hehehe kitorang x reti le..huhuu



 patin 0.82 kg. hehehe




 skil pakcik botak..hahahaha






prektis dgn aqeel. wangi la bau aqeel ni. prektis prektis prektis..

juara ikan paling berat jatuh pd izzat dgn berat 1.28 kg. Bos dpt no 3. hahahaha. LAwak la bos. Masa dia nak lempar joran bukan main posing, last2 joran tersangkut ke pokok kering kat sebelah.hahahaha

Hepi lah, ptg2 tukar angin. Semua org dpt hadiah, yg x dpt ikan pun dpt jugak. Memang dh prepare. Hamper yg saya dpt dgn ikan tu bagi kat budak yg tolong pancing utk saya. Kat rumah pun nanti xde org nak makan jugak. 

MySpace

2 comments:

  1. memancing nie menunggunya mmg busan.. tapi bila dapat hasil.. memang syok!!!

    ReplyDelete