Tuesday, March 15, 2011

Next project :)

Gigih belajar dr youtube dan juga blog The Purl Bee ni. 


Masak2 dah kurang dh uolls, bukan tak minat dan malas cuma tak sempat. Yelah balik keja ptg pastu takkan nak makan berat2 lagi. Makan simple2 je, kdg2 roti cicah aiskrim, huhuhu. kalu hujung  minggu je lah masak lebih skit tp tak cuba resepi baru lg.


Skrg ni asyik teringat actvt mengait ni je. Nak buat jugak smpai jadi. Ok, my next project :-


1st step. Buat granny square sekeping2. Ni brp kali tarik balik benang ni. Asyik tak jadi. Susah juga mula2.


Baru dpt 2 kpg. Masih menggunakan minlon acrylic 252. Kena tambah lagi ni.


Teringin nk buat warna warni mcm ni tp kena banyaaaak bljr lagi nk sambung warna ni.

Nak kata banyak masa tu tak le banyak pun. Terkejar2 jugak tp ada la time rasa bosan so aktiviti ni saya rasa sgt berfaedah. Takdelah la  buang masa saje2. Sambil tgk tv blg buat. Kalu nk p mana2 yg jauh2 pun saya bawak. Dlm keta pun blh buat. Huhuhu xdelah membuta je keja nya tiap kali masuk keta..hahahaha

4 comments:

  1. wowwww, best2x

    buat smp abis ek, jgn putus asa :-)

    ReplyDelete
  2. waa..bagusnya..saya bab2 creativiti tangan ni langsung tak berbakat.Dah berjaya tunjuk la kat blog :-)

    ReplyDelete
  3. Dik tolong jahit kan baju sejuk!!!

    ReplyDelete
  4. wanita bertudung hijau,

    chaiyok2!


    lady lavender,

    insyaallah..



    elly,

    huhuhu x belajar lagi la kak ;)

    ReplyDelete