Wednesday, March 30, 2011

Kiah Pekasam

Ahad baru ni saya dan Pakcik Botak pegi la Sabasun, maklumle dh gaji. Beli brg dapur skit. Lama giler tak beli barang dapur ni. Sblm ni biasa beli kat Gi**t je tp ari tu mak ajak p Sabasun. Sangat berbeza harga nya uolls. Dengan barang yg saya beli saya anggarkan dlm RM150 tapi rupanya RM107 je. Kalu kat Gi**t xleh dpt harga tu. Jadi marile bershoping di Sabasun.

Eh nak cite psl benda lain ni.

Masa tgh nk beli ikan bilis, tetiba Pakcik Botak terjumpa ni.



Kiah Pekasam!

Terus teringat rozita che wan nnyani lagu Kiah Pekasam ni. Hahahahaha. Kiah pekasam ni memang ada atau dia tiru tajuk cite Kiah pekasam lakonan Rozita Che Wan tu? hehehe Kakakku di Bintulu sila jawab ;) hehehe

5 comments:

  1. ooo..sabasun lg murah ye..baguslah boleh tolong bputera..

    ReplyDelete
  2. dulu sabasun tu glemer kan...

    ReplyDelete
  3. wes..review sket sabasun ni..nama cam sedap jer..ala2 mydin eh mar?

    aalaa mar, review la sket sabasun tu :D

    aku dah lama tak makan pekasam ok, betaun2 :(( teringinnn

    ReplyDelete
  4. dik pekasam nie klu makan dng nasi panas2 perghhh terbaikkk wok!

    ReplyDelete