Wednesday, March 16, 2011

Jelly kelapa

Pernah makan x jelly kelapa ni ? sedap weh. Nak2 time tgh  panas membahang. Tapi barui ni masa hujan pun best jugak. Huhuhu sedap. Harga RM1 satu.Murah dan sedap. Buat sendiri pun boleh ni. Tunggu time rajin laaa...hahaha


saya makan satu tak cukup. kena beli 3. 2 utk saya dan 1 utk pakcik botak.

8 comments:

  1. akaakkk jelly kelapa feveret sayeeee

    super feveret. kat cafe ofis ada jual, slalu duk beli, betul kate akak 1 xcukup heeeheeeeeee

    sedapnyeee makan bile die sejuk2 baru kuar dari himpunan ais

    sedapnyeeeee

    ReplyDelete
  2. byknya makan..hehehe..
    camna nak wat jelly ni?ada rcp tak?
    letaklah kat cni..dah lama kita cr tau..

    ReplyDelete
  3. ibu ngandong dokleh tgk mknn..lior blaka...huhuhu

    ReplyDelete
  4. amy apa jenis jelly memang suka, dalam peti sentiasa ada je jelly ni stok lepas makan nasi hehe..

    ReplyDelete
  5. lama tak singgah...huhuhu...rindu kat marina....nanti bulan 4 saya baliik tganu...ada masa nak gi KT..kita ngedates yerrr

    ReplyDelete
  6. ross tina,

    hahaha nk dekat due pun ngidam lagi ke.. :)



    amy,

    waaah, mcm best je leh la wat gtu...


    suhana,

    meh meh tdo umah saya. kita masak sama2..huhuhu

    ReplyDelete