Friday, January 7, 2011

Banjir

2,3 hari ni hujan tak henti2. Walaupun tak lebat tapi melarat jugak. Tadi mak bgtau kat parking tepi rumah dah naik air. Belum sampai depan lagi. Kalu hujan lagi kemungkinan akan jadi mcm tahun lepas.

Kawasan rumah saya insyaallah tak banjir. Pemaju la yg kata, tapi tadi tengok air longkang dah penuh. Kat rumah sebelah dah melimpah. Kalu banjir kena saman la pemaju nih. Hehehehe.


ni rmh depan rumah saya. Belakang tu dah naik air. Tp rumah depan  ni tinggi, 
rasanya xde apa2 kut


 air longkang dh melimpah



hujan2 ni pekena mee rebus memang mantooppp lah :D

MySpace

3 comments: