Monday, January 31, 2011

Susahnya nak diet hahaha

Kata tak nak makan nasi tp setakat 3 hari je blh tahan. Hahaha susah lah kalu tinggal nasi ni. Sebab tghari kat opis mmg jarang makan nasi. Balik rmh ptg confirm lapo giler. Pakcik botak request nak nasi jugak.

Solat asar siap2 kat opis senang la nanti balik umah terus masuk dapor. Sampai rumah bukak peti termenung seminit dua tengok apa yg ada. Ada, tempe, udang, sosej, bilis pun ada. Tingggg! idea suda mariiii...

 sosej masam manis + bilis goreng tempe ;)


sedaaaaaaap! pakcik botak kata simpe but sedaaaap :D. Lauk yg senang banget!

Saya makan nasi skit je sbb nk ratah lauk. Padahal sbnrnya rs nak tambah nasi lagi hahahaha. Masak nasi banyak skit ingt esok nak buat nasi goreng wat bekal. Harap2 bangun awal la pagi esok ;)

MySpace

5 comments:

  1. Kita kalau dapat sambal ikan bilis, 2 pinggan pun takpe, hehehe...

    ReplyDelete
  2. simple tapi sangat menari..ikan bilis my fav tue...

    ReplyDelete
  3. Salam, sambal ikan bilis buat kering2...mesti sedap hingga menjilat jari...

    ReplyDelete
  4. sausage masam manis hurmm tak pernah cuba lagi nie

    ReplyDelete