Wednesday, January 19, 2011

Mimpi

Tadi dlm keta otw nk balik rumah pakcik botak bgtau saya sesuatu. Sebelum tu dia mintak saya jgn marah kalu dia bgtau tu. Hahaha Apa je lah. Mesti dia tau saya akan marah :p

Dia kata 2 hari lepas dia mimpi kawin lagi satu.

Apaaaaa!!!

Nasib baik mimpi. Dlm mimpi tu tak nampak pun sape pengantin tu. hahaha ada2 je kan. Mau nye saya tak marah. Saya sgt sensitif kalu bab ni huhuhu. Org lain tak tau la.




Tadi dlm Fb kak zie  bgtau dia mimpi saya pregnant. Waaahh bestnya. harap2 jadi kenyataan. same goes to u kak zie. Kita berdua senasib. Miss u dear. Mmmmuah!


MySpace

5 comments:

  1. haha...naasib baik mimpi jer, pakcik botak nak gurau2 je tu marina..;)

    ReplyDelete
  2. hahaha tu yg dia takut nk bgtau..ambik masa 2 hari..hahaha

    ReplyDelete
  3. orangkata apa yang kita mimpi selalunya kontra...(refer tu mimpi kita ok)..

    1) pakcik botak mimpi dia kawin satu lagi - kontrasnya dia tak akan kawin satu lagi..

    2) kawan u mimpi u pregnant - kontrasnya mungkin dia yang akan pregnant...

    ni pendapat seseorang yang saya penah tanya dulu..dia arif bab2 mimpi..tapi apa2 pun semua ni cuma kata2 je..akhirnya tetap allah kan...

    ReplyDelete