Thursday, January 6, 2011

Perabot kegemaranku ;)

Weh ada jugak ke perabot kegemaran..hahahaha. Suka ati la kan. hehehe jgn marah ek :P

Saya paling suka almari buku saya ;)



Tingkat atas kiri-buku2 ilmiah. Belah kanan-pakcik botak punya buku nk peksa.

Tingkat kedua belah kiri-novel2 tema kekeluargaan. Cintan cintun pun ada skit. Belah kanan-Ramli Awang Murshid (RAM) punya koleksi. 

Tingkat 3 kiri-Novel2 thriller & seram. hau hau hau. Belah kanan novel org putih. Yg Eclipse tu tak habis2 lagi baca ;) sbb kejap baca kejap tgk kamus, bila nk habis agaknye. Hahahaa


Paling banyak koleksi RAM la. Dah 2 lapis. Saya ada setiap novel yg dia tulis. Memang minat giler penulisan RAM ni ;)


Tingkat kedua  bawah tu album2 gambar masa bujang, masa study album kawen smua ada. Jgn tertipu, ada jugak yg masih kosong. Saje nk penuhkan ruang. Hahahahaa. Belah kanan tu file2 kursus pakcik botak.

Tingkat bawah skali kertas2 nota pakcik botak. Sebelah kanan tu bekas alatan menjahit dan dlm kotak tu adalah tabung duit hello kitty ;) Sbb knp x kuarkan hello kitty tu sbb nye dia bentuk binatang. Malas nak kuarkan dr kotak.

Wina, ko update la hari2, blh kita celen lumba update blog. hahahaa

MySpace

7 comments:

  1. beshnya banyak buku..kty suka ..kalo ada rak buku.mau melekat je kat situ.

    ReplyDelete
  2. lawo bground..update ah sokmo blog mu ni..leh aku bace skal..syiokk - emma

    ReplyDelete
  3. bila ada umah sndiri cm k.na,baru best nk buy rak buku. sy pun suke sgt buku ;)

    ReplyDelete
  4. byknye bahan bacaan.. my fav perabut..hmmm meja konsul...mmg suka sbb kt situ ada frame gambar keluarga ;)

    ReplyDelete
  5. almari cheqna penuh ngan MW, Harmoni
    sekian terima kasih..=)

    ReplyDelete
  6. hurmmm...banyak nya koleksi..su punya semua dah hilang....

    ReplyDelete