Saturday, January 8, 2011

Orang memberi kita merasa ;)

Semalam kan saya buat nasi lemak, pastu bagi lah jiran kiri kanan rasa kan. Saya kan 2 org, kalu masak utk makan 2 org mcm tak puas je sikit sgt.

Petang semalam Kak Zal jiran belah kiri mai hantar pinggan pastu dia balas keropok 2 bungkus. Susah2 je. Sempat sembang2 gosip2..hahahaha.

Pagi tadi tgh duk goreng keropok dengar Kak Siti panggil. Dia bagi mee goreng 1 pinggan. Hahahaa best best! Murah rezeki. Asalnya pagi ni nak makan yg goreng2 je, tapi Kak Siti tambahkan rezeki. Alhamdulillah sedap giler mee goreng dia.



Kak Siti ni umur dia tua 31 thn, tua setahun je dr saya tp dah ada 2 anak. Sepasang, lelaki dgn pompuan, comel2 ! Selalu bagi cokelat kat anak2 dia, tumpang bermanja le kan ;). Anak sendiri takde lg jd manja2 la dgn anak org.

MySpace

4 comments:

  1. ni yg best dpt jiran yg ngam kan.

    ReplyDelete
  2. takpe.. biar lambat asal selamat. jgn putus doa.

    tun dh lama x makan mee goreng. esok kena buat ni.

    ReplyDelete
  3. dok berjauhan ngan fmly..jiranla tempat mengadu susah senang...

    ReplyDelete
  4. bestnye dpt jiran gitu..xpe na, jgn putus doa ngan maha esa..

    ReplyDelete