Saturday, January 1, 2011

Selamat Hari Lahir Suamiku ;)

Semalam 31.12.2010 adalah hari lahir pakcik botak yg ke 32. Dah tua dah. garis2 halus di dahi pun dah ada..dia kata nk cucuk botox kasi hilang. Hahahaha mengarut je ;D

Takde hadiah lagi nih, malam tu pun saya tertido.Hahahaha tapi terjaga balik kul 12.30 mlm baru wish. Hehehee esoknya entah brp puluh kali saya wish lagi.

I love u sayang. Semoga keberkatan Allah sentiasa bersama kita dan dikurniakan kesihatan yg sempurna supaya boleh dapat baby ;)

Oh lupa, ada hadiah sbnrnya. Hadiahnye adalah......... teng teng teng..



Saya hadiahkan dia sebijik blog. Hehehee sbnrnya dah lama pakcik botak request mintak saya buatkan dia satu blog. Saya kata boleh tp dengan syarat jgn cerite psl politik.

Pakcik botak ni dia sgt minat dgn hal2 politik, ekonomi, hal ehwal semasa dan yg sewaktu dgn nya. Risau juga kalu dia wat citer psl politik tp dah dia setuju dgn syarat saya maka saya pun buatkan lah dia satu blog sebagai hadiah hari lahir. Hahahahahaaha. Lepas ni xyah mintak hadiah lain ye hehehehehe ;0

Korang2 kalu rajin klik2 la blog pakcik botak ye..hehehe promote skit blog suami..huhuhu

Tak lupa juga nak ucap Selamat Tahun Baru pd semua kwn2 blog dan kwn2 yg bukan blogger. semoga tahun 2011 memberi kita sejuta kebahagiaan dan menjadi lebih baik dr tahun 2010.

MySpace
 

2 comments:

  1. Selamat Tahun Baru dari ALL IN ONE
    selamat hari lahir utk org istimewa tu juga ye.. semoga 2011 akan menjadi tahun yg baik buat kita semua!

    ReplyDelete
  2. ooo pakcik botak minat politik ke hehehehe

    hepi besday to pakcik botak

    ReplyDelete