Monday, January 3, 2011

Makan luar

Jgn salah fhm ye, hahaha

Ari ni pakcik botak ambik saya tepat2 kul 5 psl dia dr TTI. Kalu hari biasa kul 5.20 baru smpai dpn opis saya. Mcm biasa soalan bila masuk keta saya tanya dia mkn apa tghari ni. Dia kata x makan, maksudnya balik opis ni kena masak nasi le. 

Okeh, itu no problem, buleh je nak masak tp sian plak sebab ayam dlm peti beku pastu kena tunggu 1-2 jam baru boleh masak, sian plak dia lapar nanti. Senang citer saya belanja dia makan je la balik opis ni. Hahahaa




makan kat Ananas sbb kedai ni otw je nk balik rmh. Menu mcm biasa fav saya kueyteow kungfu, pakcik botak punya nasi putih dan sup cendawan dgn air mangga dan carrot susu. Semua sekali RM14.20. Bila pikir2 dgn nilai tu mcm2 boleh masak kat rumah tapi tu lah, sesekali mai aingin malas tu tak kisah lah kan..hahahah.

MySpace

3 comments:

  1. sangat sokong bila angin malas datang menyapa
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. kdg2 lps balik kerja..alahai penat nye bdn ni

    ReplyDelete
  3. sib baik pakcik botak sgt understanding kan k.na =)

    ReplyDelete