Tuesday, September 9, 2008

Buka Pose........

Assalamualaikum.....


Layan gambar masa berbuka kat Princess Floating Restaurant kemaren.............

bazar ramadhan kat dataran syahbandar, mls nk turun..snap dr dlm keta je..


saya smpai dlm kul 6.40..

budak2 ni smpai lg awal..lepak2 dlu tepi laut..


ni lah rupenye princess floating tu...muahahaha


buffet- rm28 1 kpala..murah lah tu......



gmbar saya wajib ada...


lepak2 dlu tgk MARINA Heritage BAy Club (kelab Teluk Warisan) ...muahaha..tgk lah nama sape tu... kat tmpat tu lah berlangsungnya Monsoon Cup.. nmpak x bot tu, tu lah bot penambang yg nk hntar org balik ke seberang takir...sengaja tunggu bot ni lalu sbb nk snap skali, kasi promote skit...jom lah weh mkn angin kat ganu..!!


dh blh ambik mknan..ni saya n hubby pnya.saya tkg ambik hubby tukang hntar kat meja..muahaha..saya ambik nasi skit pastu lauk udang merah banyaaaaaak dgn ayam potong2 blackpeper skit, pastu ambik kuih dgn kurma, x lupa fav saya yong tau foo, tp bhn dia skit, kuah cair skit..xpe belasah je...mcm lah saya pose nih...muahahaha...(wpun x pose saya x mkn pung)..air saya wrna oren tu, air mangga n hubby air kiwi yg hijau tu..atas tu ikan panggang + ayam panggang n dlm bekas tu abc ..


ni bazar warisan..dia nya binaan penuh dgn ciri2 tradisional, tp saya x pegi lg tmpat nih..nmpak mcm menarik je..

opis mate saya, baju merah limi (dia lah yg belikan epal pink tu), baju belang2-joe (hackers, muahaha), baju kelabu-pezal wak bijox (nmpak brutal nih tp dia jaga a/c)...smua tnjuk muka lapar..muahahaha

ni pun opismate saya.. tdung peach-aida (dia baru kawen nih..), tudung putih kat tgh-syib (baik budak ni, sape nk wat awek?? single lg nih..heheheh), tdung pink yg tersengih-anne (budak jagung nih, sape nk beli jagung bgtau saya k, dia nk kawen hujung thn nih..) muahaha, siap promote status lg..


smua x sbr nk berbuka..muahahaha

nmpk x laut kat blkg tu..harus pas mkn nanti terjun laut...hahahaha..

sbnrnya saya nk snpa gmbar lps berbuka..laaaaagi cantik dgn lampu2 kat kelab teluk warisan, kat bazar warisan tp malangnya bateri kamera kong...so to izman, sorry bnyak2..nanti saya berbuka kat tmpat lain saya standby bateri smpai penuh k...

13 comments:

  1. sonok nya makan..semua makanan nampak sedap je hah

    ReplyDelete
  2. muhahahah..sedap kty...meh lah join skali...

    ReplyDelete
  3. restoren tu nampak cam menariks...

    ReplyDelete
  4. bestnya makan buka puasa. kita pergi tempat lain lagi ye

    ReplyDelete
  5. emmm cantik pemandangan..

    dah lama tak gi tganu...
    last pergi masa adik eLLy kawin tahun 2004 kot tak ingat la

    ReplyDelete
  6. ray

    tq coz singgah, nanti saya link ye..restoren tu tepi muara sungai..mmg menariks...

    pemantau,

    ina ok je....jom kita g tmpt yg best!!!

    elly,
    kak, jom lah dtg lg ganu..blh saya bwk jln2...

    ReplyDelete
  7. salam kenal... thanks for dropped by at my page :)) hokeh.. saya link kan juger...

    murahyer bufet dekat restoran ni.. npak sedap lak tuu.

    ReplyDelete
  8. puan coklat

    sama2 kasih..blh tahan jg mkanan dia..n yg pnting view tu meletoppss!!

    ReplyDelete
  9. ni kalau bagi en wan tengok dan dan esok nak balik raya.

    ReplyDelete
  10. sonok betul makan , nak2 dah seharian berpuasa

    ReplyDelete
  11. green apple,

    thn ni diana n en wan balik raya mana? manir lg ke? kalu raya cni blh g beraya..

    cakap kosong,

    seronottttttttt...

    ReplyDelete
  12. wah ari cerah lagi, makanan penuh kat meja.. jgn ko terus berbuka dahla

    ReplyDelete
  13. kat cni 7.13 masih cerah lg...muhahahaha

    ReplyDelete