Sunday, September 21, 2008

Tag raya ke nih..??

Assalamualaikum..............


Nk raya pun kena tag jg ke..?? apa2 pun jawab dlu tag ini...............!!!


7 random facts/habits about me :

1. saya sgt suuukkkaaa mkn meat ball spagethi..itu lah mkanan fav saya..kalu g pizza, saya akan order spagethi berbanding org lain yg cbuk nk try pizza baru..saya ada tmpat fav kat KT ni yg ada meatball spagethi yg mavelesssssssssss sgt iaitu ziq deli cafe...best gilorrkkss....~puasa2 ni ckp psl mknana plak..adess terliur plak...

2. saya sgt sukakan budak2...prnh dlu wktu hari cuti saya akan telefon jiran2 saya yg ada anak kecik bgtau nk ambik anak dia main kat umah saya.....mak2 ni sukalah sbb ada org nk jaga anak2 diorang...pastu saya akan g ambik budak2 tu yg umur 2 dan 3 thn n bwk mai umah saya...pastu umah saya mcm playground lah jadinye...hahaha..mak saya dh fhm sgt, nasib baik ayah saya pun suka budak2, so dia pun join sama dgn saya layan budak2 tu....skrg ni x ambik h sbb dh ada anak buah dgn daniel...

3. saya pernah bercita2 nk jd guru bahasa inggeris dlu coz BI saya masa SPM begitu cemerlang gemilang dan terbilang sekali keputusannya.......muahahaha..tp disebabkan kurangnya info dan tiada galakan serta UPU yg masa zaman saya begitu mengong sekali so 5 thn saya belajar psl ikan dan ternyata 5 thn itu bgitu menyeronokkan saya.............

4. saya minat dgn kasut...saya kurang suka sandal tali2 atau yg nmpak kaki sbb saya suka kasut yg tutup kaki, bg saya nmpak kemas..kebanyakan kasut keja saya smuanya jenis yg berkasut (btul ke ayat ni ..?), sama ada tutup dpn saja atau kasut penuh janji ia kasut...sandal yg saya ada pula hanyalah dr jenis comfit bata..mmg selesa lah, yg tu saya pakai utk kegunaan seharian lah..kalu g giatn msti singgah bata nk tgk design terbaru sandal..kasut keja saya skrg ni dh buruk...abaaaannngg..bila nk beli kasut keja baru ni....?? (ala2 manja2 kucing...) hehehehe

5. saya x suka org yg x punctual...kalu dh janji pd waktu tu msti ada tepat pd masa nya..kalu nk kemana2 saya msti nk trun awal..kalu x mood saya akan sentappp!! dan saya paling benci menunggu org yg x tepati masa, mulalah mulut comel saya ni nk membebel bla bla bla............x ska x ska xska..........

6. masa saya ambik diploma dlu (thn 98-2000), saya slalu jeles tgk kebanyakn kwn2 saya ada bf, sedih say amasa tu sbb saya ni hitam, xde org nk pndang pun..nangis sorang2 pastu lps solat ari2 doa mintak dikurniakan teman yg sayang dan blh bimbing saya dunia akhirat.........poyo tul saya masa tu...hahahhatp serius, masa zaman bljajar dlu xde org nk ngorat pun saya..tp abis bljar je berduyun2 org nk masuk meminang (ciss auta nya...hehehe)..tp apapun saya syukur d teukan dgn hubby skrg....apa yg saya doa dlu mmg ada pada dia...syukurrrr......

7. saya sgt cepat mengalirkan air mata.......terutama skali bab yg melibatkan hati & perasaan...uwaaaaaa.....kalu mood sentap je or terasa hati, siap lah..kena standby tisu lah..kalu tgk citer sedih pun mcm tu jg...sbb tu saya slalu elakkan tgk drama2 sedih...tp kalu saya sakit saya blh tahan, x nangis pun ..konon2 kuat lah..hehehe..hubby ckp saya ni nmpk keras kat luar, brutal tp dlm lembuttttt...sensitif gilerr...hahaha..teruma lah sedanya isterimu ini.......hehehhe


dah siap 7 fakta..banyak lg sbnrnya...hehehhee tp org nk 7 je kan...kuikuikui....

p/s : sape nk tau cite psl mawi...??? tungguuuuuuuuu...........................

2 comments:

  1. oooooooooo gitu le sayang.

    jangan risau peruntukan

    ReplyDelete
  2. yea yea...!! peruntukan di luluskan!!! muahahaha

    ReplyDelete