Sunday, September 14, 2008

~Asam & Garam~

Assalamualaikum.....................


Ari ni Ahad, 14 ramadhan dah...kejap je dh 2 minggu puasa.......

Pagi2 td mood saya sentap skit dgn hubby tp still blh kontrol..................

Adat berumahtangga, gaduh2 tu menjadi asam garam..................

Mcm nk masak jg, kalu x de asam garam alamat xde rasa lah masakan kita tu..................

........

............

....................

jadi....................

.....................................

kesimpulannye.........................

kalu bergaduh tu pandai2lah supaya x terbawa2.............

Kalu merajuk tu xpe cuma jgn keterlaluan................................

Perkara2 ni akan mematangkan kehidupan berumah tangga.................




~ I LOVE U~

9 comments:

  1. Assalamualaikum...

    Bila masa I gaduh dengan U???

    meh yum skit

    MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMUAH

    ReplyDelete
  2. biasalah tu adat hidup berumah tangga.. tak der gaduh2 tak best laks ehehee.. tapi jgn sampai perang besar udah ekekeke... yg penting saling memaafkan & memahami.

    ReplyDelete
  3. kalau tak bergauh lite2 tu bukan laki bini namanyer, tu kategori jiran tetangga namanyer.

    ReplyDelete
  4. harus ada sentap2 sket dek laki bini ni... dari situ kita belajar mengenali laki kita lebih dalam lagi... wahhhhhhhhhhh... bagosnya aku! hahahah... rilex okeh!

    ReplyDelete
  5. edrina

    setakat ni x prnh perang besar lg kak, takoooootttt...

    ibu kumbang

    wahhh...brutal..?? hehehe

    arep

    betul2..tq coz singgah

    cakap kosong

    hahaha..betul juga ek..

    cokolat

    saya setuju.......hehehe

    ReplyDelete
  6. gaduh sikit2, masam muka sikit2, tu asam garam berumahtangga. cuma jgn berlebihan. ada sesetengah org, lepas gaduh besar, mengandung.

    salah x salah belakang kira, seseorang msti beralah.

    ko buat jual mahal sikit, malam ni gerenti dpt berbuka puasa kat luar(ayat menghasut ni)

    ReplyDelete
  7. izman,

    heheh..ko ni mmg..hahaha aku nk gelak je baca komen ko nih..hehehe

    ReplyDelete