Thursday, September 25, 2008

Tudung raya saya......

Salam...

Kemaren kan...saya g beli tudung raya tau...si dia ni kemaren berbuka kat depoh bas, buat doa selamat skit... so mintak izin dgn dia nk g beli tudung raya sambil mintak duit skali...muahahaha...so ptg tu saya balik dgn yam n hubby balik sndiri..

saya g beli kat atas stesen bas mbkt sajorks..ctu lbh murah, senang tawar dan banyak pilihan...sib baik kedai x tutp lg...so bermulalah operasi kami dr satu kedai ke satu kedai utk mncari yg berkenan di hati...hahaha

saya ingt nk beli 2 lai je utk pkai raya ni sbb baju raya saya 2 psg je...

cari punya cari, pilih punya pilih, last2 saya beli ini...



hahaha..kata nk beli 2 je tp terbabas smpai 3..hajat nk beli itam selai..tp takut kena backhand je nanti..hahahha...

yg pink tu nk pkai dgn sutera ungu-pink beli utk hantaran kawen tp x jd wat hantaran ~rm25

yg kuning tu pkai dgn sutera coklat terang bunga kuning ~ rm23

yg biru tu sesaje beli sbb tudung biru saya dg buruk sgt dh ~ rm23

see...murah sajorks kan

saya sengaja pilih yg bunga2 simple ni, saya x suka yg ada sulam tebal2 pastu berlian banyak2...rimas plak saya, dh lah hrga kalu model camtu dlm rm50 ke atas..saya pnya tudung hrga rm30 ke bwh sajorks..x kuasa nk beli yg mahal2 sbb kalu saya rasa x selsa nanti saya x pakai..jd rugi las kalu beli yg mahal2...

so, hari ni saya dgn berbesar hati terus menerai tudung biru tu tanpa di basuh pun...hahahha...terus pakai dgn baju baru..baju ni hadiah dr kelab kebajikan opis saya smpena besday( yg pompuan dpt kain sepasang, yg laki dpt kemeja)...

xde org nk tolong ambik gambar saya...hehehe


pastu kannnn..ari tu kan saya bgtau saya g beli kasut keja so ini lah dia..saya suka sgt...nak2 tang tapak dia..sbb tapak dia lah saya beli...ala2 wedges gtu...senang saya nanti nk g site pun blh pakai kasut ni nanti, xde la risau takut tumit kasut terpeleot dlm tanah...huhuhu..tq sbb bagi duit utk saya beli kasut ni.....hihihi





ari ni last keja......hubby nk g kL mlm ni...sodih las.....

15 comments:

  1. wah raya bagai nak gila ko ek...tudung, kasut..akak satu pun x beli lagi...waaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. waaa...kak, nk kirim beli tudung ke..ekekekeke..nk warna apa..??

    ReplyDelete
  3. sempat lg ke nk jual kt kak senduk tu...

    ReplyDelete
  4. uihkzzz... nak gi lah mbkt nyer bus stand.. sebnarnyer mak kite dulu pun mmg ada kedai kat situ..tapi sekang dah bagi oang sewa.. lokasi die kat blah atas.. kat2 ngan kedai emas..tapi kedai die nin dah jadi kedai jahit..

    ReplyDelete
  5. neh yg best dok kelate/terengganu neh.. leh beli tudung bawal no 1 murah2 huhuhu.. akak pun cam awak tau.. tak soka yg terlampau meriah ngan batu2 yg banyak u.. suka yg simple sajork kan.. sweet jerk kan..

    eh tak ikut ker hubby gi kl?

    ReplyDelete
  6. saya suka kuning...
    bersamamu...ihikihik

    ReplyDelete
  7. salam aidilfitri. maaf zahir & batin kalu ada salah silap selama kenal. 0-0 yer. raya jemput la datang ke rumah di sbn, n9.

    lotsaluv,
    kjah, carlos & cem

    ReplyDelete
  8. salam marina..
    kty nak mengambil kesempatan..
    mengucapkan selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  9. tudung raya.. alamak eLLy tak beli lagik.. ish ish

    ReplyDelete
  10. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin

    Dari vp, laloque dan An-Nisa

    ReplyDelete
  11. sama cam kite...
    beli tudung yg murah2 jer..
    beli yg mahal2 nih mmg xpki sarat barat ngan berlian..
    nnt kepala jd senget sbb berat ngan berlian...

    ReplyDelete
  12. wahhh... cantek kasot ko dek.. kalo akak harus rembat kalo ada kaler cokolat!

    ReplyDelete
  13. niezarm
    hehehe, nk suruh kak senduk pkai tudung plak....

    azura
    wah wah wah..anak tokey tudung rupanye ko ni..hehehe

    edrina
    best akak...saya ingt nanti saya nk beli tudung banyak2 pastu jual..ada org nk beli x ek..?? hehehe

    dia x jd ke kl..yahuuu

    nad
    i like it too..i follow u..........

    ckp kosong
    murah xpe janji bila pkai menjadi je...

    k.jah
    selamt hari raya buat k.jah n family...

    kty
    salam aidilfitri wat kty n family

    elly
    beli jgn x beli

    vp
    heheheh,,1st time dp komen blogger idola nih..

    shafa
    ha'ah..kalu x senget kepala nanti...

    cokolat
    xde las wrna cokolat ...heheheh

    ann
    kasut x de saiz lah ann..hehehe

    ReplyDelete