Sunday, September 28, 2008

Citer sodih d ptg khamis...

salam....

ari khamis ari tu hubby tiba2 bgtau ajak balik dungun...saya sentap skjap sbb janji nya nk balik jumaat...xpe lah ikut je lah...rupanya hubby tgh tension pikir psl keja dia ni, nk balik dungun tiba2 utk tenangkan fikiran..kat sana mmg tenang, x mcm rumah saya yg bising banget....

cadangnya nk berbuka kat luar sbb dr umah dh kul 5 lbh...so saya suggest berbuka kat pizza kat bndar dungun nanti...smpai2 je 2,3 minit je lg nk berbuka, masuk pizza diorang kata dh penuh..kena dtg lps berbuka...so kitorang g beli roti dlu dgn air wat berbuka dlm keta...hahahaha... sedih ke citer ku ini...???

seronok jg berbuka simple mcm ni..hehehe..pastu g solat maghrib dlu kat masjid n then g pizza hut..org masih ramai lg tp ada 1,2 meja dh kosong...

muka2 poyo yg kelaparan...

penuh pizza hut ni...

ni utk saya..mushroom soup + spagthi meat ball tp kureng sedap lah cni pnya...

hubby order ni...saya mkn jg...

x menyempat nih...


x hbs mkn tapau lah...

itu lah kisah sedih saya d ptg khamis....wah wah wah..sedihnye hakuu...hehehehe





4 comments:

  1. WAKAKAKAKAKAKA...............

    SEDIH LE TU???

    ReplyDelete
  2. hehehehe...kan kita sedih2 dlm keta...itu biar lah menjadi rahsia....hehehe

    ReplyDelete
  3. sedih sgt kah ini??
    hakhak...
    ape men rahsia2 nie...
    huhu..
    dah mcm siti ngn datuk k..
    biarlah rahsia ye sis!

    nyway salam aidilfitri

    ReplyDelete
  4. Dungun dah ada pizza hut.... masa aku ada a&w jer...

    ReplyDelete