Thursday, April 28, 2011

Sayur wajib :)

Bila dpt gaji mcm biasa ke Sabasun lah kita. Cari brg dapor. Tapi beli skit dulu psl p sorang2. Beli yg penting dulu, nanti pi dgn Pakcik Botak baru beli penuh troli. Hehehehe

Hari ni beli sayur skit. Saya ada sayur yang wajib dibeli.


Sawi manis, carrot dan bunga kobis. Entah la, asyik sayur ni je. Tak reti nk beli sayur lain. Teringin jugak nk beli bendi tp dia packing banyak2, nanti tak habis makan pulak.

Setakat ni tak boring lg. Sayur ni boleh letak dlm macam2. Buat sup sayur, letak dlm bubur nasi, goreng dgn sos tiram, mcm2 lah.

Nak makan sayur apa plak ek?

6 comments:

  1. na, aku bg idea beli kailan..sedap gak..xpun cendawan tiram..ataupun terung..hihihi..lastly..brocoli..sedap..

    ReplyDelete
  2. sayur saya pulak wajib ada...kacang buncis, brocolli n bayam....:)

    ReplyDelete
  3. as salam, sayur wajib BSB kobis masak lemak + udang.

    ReplyDelete
  4. ohhh samalah kite...sayur wajib cuma sy tambah kacang buncis...

    ReplyDelete
  5. sy dah kering idea nak masak sayur..

    ReplyDelete
  6. broccoli..asparagus...celery...salad ;)

    ReplyDelete