Tuesday, April 12, 2011

Dah sampai :D

Ari tu saya ada beli benang kat benangkait.com. Benang ni direct dari Turki nun. Ingat 2 minggu sampai tapi rasa tak sampai 2 minggu pon. Sukaaaaaaa!!!




Cantik gilerrrrr.. Teruja tau! Tapi aku ingatkan besar tp kecik je. Benang ni agak licin. Harap2 boleh buat projek baru ;)

Terima kasih Benangkait.com !

3 comments:

  1. untuk alas meja pulak ker.. takpun buat satu shawl..hehe

    selamat mengait

    ReplyDelete
  2. WAH WAH WAH tekun ko sekarang dik!
    tak sabar nak tengok hasil dari benang yg colour full nie

    ReplyDelete
  3. Salam Puan Marina,

    Alhamdulillah sudah sampai. Ralat tengok benang yang kusut, cuma saya tidak tahu sama ada ia telah dibuka oleh kastam atau tidak. Apa pun, saya ucapkan selamat mengait dan terima kasih kerana sudi membeli di BenangKait.Com! :)

    ReplyDelete