Friday, April 22, 2011

Bekas benang

Setiap kali tengok benangkait.com mesti rasa nak beli  benang. Kalu g kedai Thye seng pun wajib beli walaupun sebuku minlon. Huhuhu. Sudahnya kotak dah tak muat. Selama ni pakai kotak kasut je.


2 bijik kotak. Yg putih tu xleh nk tutup dah.



kalu nak ke mana2 masuk je dlm beg. Dalam keta pon boleh kait ;)

Tapi terpikir plak nak cari satu bekas yg besar tak besar mana tapi ada compartment la. Mcm lebih kurang beg mekap iteeww. Senang nak usung ke mana2. Hahaahhaa. Kalu ada kwn2 blog yg buat crochet boleh tak  bagitau korang letak benang dlm bekas ke apa? Nak tau la :)

:D

5 comments: