Thursday, April 28, 2011

Royal wedding ~William & Kate

Selamat Pengantin Baru...hehehe kita ucap dulu lah kpd bakal pengantin anak raja nih..hehee

Kat tv pun dh bnyk iklan psl majlis kawen ni. Kalu tak silap 29hb kan. Hari jumaat tu. Pandai pulak dia pilih hari Jumaat ye ;).



Both pics credit to goggle

uiish dpt tacle anak raja tu. Huhuhu bertuah badan. Cantik kan Kate ni. William tu xde la lawa mana tp sbb dia putera raja kan, secara x langsung jd hensem la kan..huhuhu..

Sebut psl kawen ni tahun ni aje opismate saya ada 5 org yg bakal melangsungkan perkahwinan. Tiap2 tahun mesti ada yg kawen, pastu bergilir pregnant plak. Saya je yg tak sampai rezeki lg :(.

Kepada semua bakal pengantin baru~ SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ANDA..

5 comments:

  1. kita pun tumpang 'wish' kat sini jer laaaa.."Selamat pengantin baru William & Kate...heheheh

    ReplyDelete
  2. putera raja nih..dulu2 hensem kan. hehehe..tp kate mmg gorjesss...

    ReplyDelete
  3. marina : insyaallah, ada rezekinya tu, :-)

    ReplyDelete
  4. rezeki awak akan sampai jugak nanti...bersabar dan percayalah...ALLAH MAHA BESAR DAN MENGETAHUI ATAS SEGALANYA

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah smpai giliran k.na nanti. ade hikmah tu.. ;)

    ReplyDelete