Thursday, April 21, 2011

Semangat baru ;)

Private. Tak private. Private. Tak private. Tak private laaaahhhh :D

Ah poyo nye minah ni. Konon  nk private blog. Mula2 mmg lah tapi rasanya saya sudah dapat semangat baru. Belog ini insyaallah hanya akan menceritakan aktiviti2 yang happy2 je. No more sedih2. Baru2  ni yg jadi nak private tu sebabnye frust psl period lewat. tak pernah lewat. Ingt konon pregnant tp tak berharap sbb bulan lepas pun jd benda yg sama. Baru nk test esok dh dtg bendera jepun. Bulan ni pon sama. Tak berharap sgt tp ada juga sikit2 harapan tu. Last2 datang juga. Sedihnyeeeeeeeee. Rasa malu dkt kwn2 opis.

Eh, kata xnak cite sedih2..huhu sori terlepas.Hahahaah

Ok, sbnrnya saya jumpa belog Color Me Katie ni. Ceria sgt blog dia. Nmpk life dia warna warni, hepi je. teringin nk tepek2 kat dinding rmh mcm dia buat. huhuhu.

Nak tau tak, saya ada buku baru tau. Buku apa...??





my crochet book :D

idea tu tetiba mai semalam sbb bersepah2 kertas tutorial crochet yg saya print. teringat buku ni kosong x guna so gigih la semalam duk tepek benda ni. Ada jugak gunanya ;)

Ok, next entry ~my crochet flower ;)

2 comments:

  1. hahaha take ur time wes..patot la tgk ko takde kat ym pon arini, konpius gak aku, tak masuk rupanya :P

    jgn kalut2 pegi ST tu, aku ok lagi, haha

    ReplyDelete
  2. be happy..insyaallah ada rezeki :-)

    ReplyDelete