Tuesday, April 19, 2011

Private blog

Assalamualaikum..

Banyak benda yg saya pikir kebelakangan ni. Macam-macam. Pasal hidup. Kerja. Keluarga. Masa depan. kenapalah kita perlu menjadi dewasa. Alangkah indahnya lihat  kanak2 yg bermain keriangan. takde apa yg nak difikirkan.

Sabar lah.

Saya rasa untuk sementara waktu ni saya nak private kan blog saya buat sementara. Asalnya blog ni utk suka2 je, letak nuffnang pastu hari2 cek akaun tengok ada masuk iklan tak. Tengok brp org datang  blog. Tapi skrg ni tak kisah dah, ada org baca ke tak. Kalu rasa nak baca silakan.

Kebelakangan ni banyak benda yg saya nak luahkan tapi segan nak luah kat blog. Sebab tu saya ingat nak privte sekejap. Private pun bukan nya tak leh baca langsung, sape yg ada blog masih boleh baca. Sila tinggalkan email ye, nanti saya add kan.

 Sbnrnya saya segan sbb ada bbrp kwn opis yg baca (ceh bajet glamer) Segan sgt sbnrnya tu psl skrg ni jarang update. Saya anggap blog ni mcm diari tapi tak brp nak jadi diari pulak hahahaha.

Banyak benda nak luahkan tau tapi gitu lah. cmne nk cakap ek. Paham2 sendiri lah.

apa aku merepek ni.

6 comments:

  1. kalau rasa blog ni terlalu peribadi dan tak selesa ada org terdekat yg baca,private blog mungkin jalan penyelesaiannya.

    ReplyDelete
  2. kok kenepa sampai mau di private kan yang ? hemm..kalau itu jln yg terbaik..cik pah tak boleh nak halang..

    all the best..

    ohh kalau sudi..invite cik pah yer di

    iefah_my@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. kty pun blog tu mcm diari.
    ada msa kty jalan blog org..kdg tak..tgk mood..

    na kalo nak private jgn lupa invite kty ye..

    attyalong@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  4. invite akak tau edrina@gmail.com

    ReplyDelete
  5. email me too..joyandloves@gmail.com

    ReplyDelete
  6. nie my email..suke baca belog akak ..
    saerah.uitmteslian@yahoo.com

    ReplyDelete