Tuesday, April 5, 2011

Colorful yarns

Yeehaaa!

Saya dah order benang kait baru di benangkait.com. Saya beli yg needle point
, sesuai utk buat alas meja. Sebenarnya geram jugak dgn benang utk buat beg dan pouch tu tapi huhuhu kena sabaaaaaarr. Simpan duit dulu skit2 utk beli banyak sekaligus nanti. Boleh campur2 ;)

Tapi minggu lepas ada beli benang baru jugak kat kedai Sing Thye. Cadangnya nak buat handphone pouch utk Suhana dan Nadia. Insyaallah saya akan buat tapi tak janji bila siapnya :D.


Tambah 2 buku benang utk granny square tablecloth. Bila nak siap agaknye..hahahahaha

5 comments:

  1. wahh...suhana tu sayakah?? heheheheh :)
    awak..confirm saya balik dungun 17-20 april...saya akan cuba cari masa nak ke KT....:)

    ReplyDelete
  2. Assalam,
    Wah!! tuk saya x ader ker?? hehehe mesti cantikkan. Jgn lupa hupdek yea walaupun lambat heheheh...

    ReplyDelete
  3. tqahmisdar,

    tq ;)



    diamilikku,

    awak laaa..hehehe insyaallah saya akan cuba siapkan tp x janji ye blh siap tarikh tu. nt dtg lah trg. hello2 ye ;)

    ciksue,

    hehehe nk bagi kat org pun malu ciksue, x brp pandai lg..heheh kena bnyk bljr lag ;)

    ReplyDelete
  4. as salam,kalau dah siap mesti cantik kan?saya x pandai lerrr..

    ReplyDelete