Wednesday, April 27, 2011

Aktiviti tahun 2011

Start bulan Mei ni ada mcm2 perkara yg melibatkan saya kena cuti. majlis kawen lah, family day lah. So utk mengingatkan saya sendiri buleh la tepek kat blog. Senang esok2 tcari kat blog je :)


Mei 
  • 27-28 Mei (Jumaat & Sabtu) - majlis akad nikah dan kenduri 2 org adik perempuan saya.Saya nk cuti 26 dan 29 Mei. Mcm aku plak nak kawen. Hehehehe. Ala buat 2 org sekaligus mmg tak cukup tangan mak saya nanti. Xde nak harapkan org lain dah. Semua buat sendiri ni.


Jun 
  • 23-25 Jun (Khamis-Sabtu). Ni sukan PBT. Pakcik botak punya ni tp sebab tuan rumah kali ni kat Besut dan bermalam plak tu so saya cadang nak ambik cuti 1 hari 23hb tu. Hehehhe saya ikut le..


Julai 
  • 21-23 Julai. Family day keluarga belah mak saya. Kitorang akan buat di a Famosa Resort kut. Yg ni nak ambik cuti 21 dan 24 hb. Huhuhuhu. Tak sabar nk tunggu bulan 7.


Ogos
  • Bulan 8 ni of kos la raya kan sekali dgn bulan 9. Hehehhee Sah2 aku ambik cuti seminggu. Hahahahaha


September
  • Raya lagi..hehehehee

Oktober
  • 12-15 Oktober. Ni hanimun yg ke berapa puluh kali. Kali ni makan angin kat Sabah. Tiket dah beli masa promosi ari tu. Harap2 xde aral melintang la ye ;). Yg ni ambik cuti pjg skit. 12, 13 dan 16 hb.

November
  • 6-7 November. Raya Korban. Of kos nak ambik cuti lg tapi xtau lg planning nk cuti brp hari. raya jatuh hari Ahad dan Isnin. Kalu ambik cuti 3 hari terus smpai Khamis best jugek. Hahahaha

Disember 
  • Insyaallah akan buat reunion dgn sek2 Diploma Perikanan UPMT batch 1998-2000. Setakat ni tarikh tak confirm lg tp kemungkinan besar akhir tahun masa cuti sekolah. Tapi tak sure lg cuti sekolah bulan November atau Disember.

Harap2 perancangan jadi semua lah ye..Hahahahaha. 

10 comments:

  1. as salam...wow penuh & padat tuee. harap semua nyer berjalan seperti yg dirancang...insyaallah.

    ReplyDelete
  2. Assalam...
    Amboi sakan noooo...Baguih la dah ada perancangan cuti tuk setahun...kena ambik buat teladan nie heheheh

    ReplyDelete
  3. more than half year planning..memang well organize betul :-)

    ReplyDelete
  4. tqahmisdar,

    hehehee


    BSB,

    mudah2an..



    cik sue,

    hehehe kebetulan thn ni bnyk plak plan ;)


    lady lavender.

    hehehe terima kasih :)

    ReplyDelete
  5. amin........december aku balik m'sia :) yeeehaaa

    ReplyDelete
  6. monas,

    balik lah..kita wat plan kita plak..

    ReplyDelete
  7. bestnya dah plan cuti...saya cuti adhoc je..tu yang balik tganu dua hari je hari tu..tak sempat nak gi umah awak di KT....huhuhuhuh...sedih saya....

    ReplyDelete
  8. xpe su, sy fhm mesti banyak tempat nk g.insyaallah biar saya plak yg ke tmpt awak ;)

    ReplyDelete
  9. kena plan sebab sibukkkkkk memanjang.....

    ReplyDelete