Wednesday, July 27, 2011

Video Makcik Teresa kait bunga rose

Ni video makcik teresa lagi. Utk pembelajaran saya. Sape2 nak buleh je ambik. Makcik tak reti lagi kait bunga rose nih. hehehe



terjumpa satu video ni jugak. Nk try tengok sini ye ;)


Harap2 buleh ikut la ye. Makcik ni lambat sikit nk pick up..hahhaaa

6 comments:

  1. smart la leh belajar cam nie hehe..

    ReplyDelete
  2. waahhhhhh x sbr aku, tp mcm susah jer :p

    ReplyDelete
  3. aaalaaaaaaaaaa ter log in gmail lain plak :(

    ReplyDelete
  4. marina, aku mmg la nak blaja kait, semangat naik meluap, tapi bila tgk jer 1st vid, huawaaa! nak nanges, lepas tuh tgk tgn sendiri, kerasnyer!

    :'(

    ReplyDelete
  5. tangan BSB nie keras tak pandai ler nak mengait2 macam nie?

    ReplyDelete
  6. amy,

    smart dan mudah..senang nk fhm..


    monas,

    ko update lg ke yg silap log in ni..hahaha


    alis,

    kena cari bakat lain kut hahaha


    bsb,

    hehehe

    ReplyDelete