Wednesday, July 13, 2011

Benang pun naik harga ;(

Lama nya tak tambah stok benang. Balik opis ajak Pakcik Botak singgah kedai Sing Thye jap.

Pilih punya pilih, dpt lah 4-5 ketul benang bulu utk buat bunga sepit rambut. Tak lupa 2 ketul utk tambahan alas kabinet. Standby takut tak cukup.





Tetiba terpandang harga. Alamak! Naik harga! Banyak pulak tu. Hmmmmmm..


Harga sebelum ni saya biasa beli RM 6.60. Naik 60sen tu. Ish mcm melampau lak, kalu 10 sen 20 sen tu ok la jugak, ni smpai 60 sen. Tanya tokey kedai, dia kata dh 2 bulan naik harga tapi kedai dia baru je wat naik.

Apa nak kata, dh minat telan je lah..

7 comments:

  1. demi minat apa saja kan...hr ni I bwk benang n jarum dtg opis..konon lunch time nk siapkan square garnet sekeping dua :)

    ReplyDelete
  2. hahahahaha..x makan pun xpe..huhuhu

    ReplyDelete
  3. ingatkan makanan ke naik harga :D

    ReplyDelete
  4. telang kak na telang..jgn dok telang...hahaha

    ReplyDelete
  5. julietchun,

    hehehe benang pun naik harga ;)


    cheqna,

    gulp! hehehe


    monas,

    mahal wei..kat sana xde ke jual benang?

    ReplyDelete
  6. saya jeles tengok akak pandai mengait.. saya pun nak pandai gak. tapi tak belajar2 pun. ;P

    akak ada link blog ke yg belajar semua ni..?

    atau akak memang dilahirkan semulajadi pandai. ewaahh.. :D

    ReplyDelete