Sunday, July 3, 2011

Bubur jagung

Ada 6 ketul jagung segar dr ladang. sbnrnya x brp nk segar sbb 2,3 hari dh duk dlm plastik tp nasib baik tak kecut g. Niat nak buat bubur jagung. Buleh bagi kak siti skit nak balas balik pinggan dia bagi agar2 itu ari.




maaf la ye kalu presentation tak menarik. hamba tak reti lah nak cari angle cantik mcm profesional photographer. Mangkuk pun pakai mangkuk percuma sabun yg mak hadiahkan.

Dlm periuk ada banyak lagi, cadangnya bawak g opis, buleh jamu kawan muge nye kwn2 opis kuat2 makan belake. Tambahan pulak ada mak buyung baru, so mmg laku la kalu bawak makanan. Dan bila semua org makan kita pun happy sbb makanan yg dibawak tu habis ;)

Alhamduliallah rezeki utk hari ini.

5 comments:

  1. ptg ptg makan bubur jagung mmg sedap...kuah dia cicah roti sedap ni

    ReplyDelete
  2. asyik masak2 je..jeles ai tau...rajin sungguh la awak nih

    ReplyDelete
  3. sedapnye..sbb sy suke jagng! :)

    ReplyDelete
  4. joy,

    sedap ke mkn cicah roti? x pernah rasa lg.. hhuhuhu



    diamilikku,

    sbb nk mkn kan , kena buat2 rajin lah hahaha



    cheqna,

    senang je cheqna wei..

    adyla,

    sama la kita ;)

    ReplyDelete