Wednesday, July 27, 2011

Pasembor

Semalam berjaya beli pasembor. Hari tu nak beli pakcik tu kata bahan2 tak siap lagi. Belik kat warung Natasya tu le. Memang sedap lah. Baru tau perbezaan antara pasembor dgn rojak ayam selain dr perbezaan harga hehehe.


Pasembor dia tak letak mi kuning yg halus tu, tapi dia ada tauge, timun dan salad, pastu jemput2 yg sekeping2 tu, jemput2 yg gemok tu pun ada, pastu pakcik tu letak fishball sebijik, sosej potong, ayam dan kacang. tak ada tauhu yg mejadi favorite saya. Tapi yg ni tak kurang enaknya berbanding rojak. Hargany RM 5. Rojak RM 4.50. Dua2 saya suka. asembor ni paling saya suka sbb ada tauge ;)

Agak2 pakcik tu dah cam saya kut sb semalam dia bagi jemput2 lebih :D Hahahaha i like u lah pakcik!

2 comments:

  1. kak na
    kedai ni kat kedai buluh tu ke??

    ReplyDelete
  2. dekat jg lah dgn edai buluh tu tp belum masuk kedai buluh lg..lepas masjid surau panjang betul2 depan trafic lite..

    ReplyDelete