Friday, January 1, 2010

Selamat tinggal 2009, selamat datang 2010 :-)

Salam uolls,

Diam2 dh masuk 2010...sekejap sgt masa berlalu. Usia pula makin meningkat. Saya pun dh masuk 30-an dh thn 2010 ni..waaa x percaya plak. 2009 saya tinggalkan dgn wat surprise birthday party for hubby, birthday dia 31 december..hari last skali tiap2 thn. sejambak bunga dan sebiji kek coklat telah dihantar ke opis hubby dan menurut opismate dia, hubby mengalirkan airmata terharu..hmm katanya sepanjang hidup ni le ist time dia dpt surprise gtu..

Sepanjang 2009 bnyk perkara yg berlaku yg membuatkan hidup kami suami isteri berubah. Yg paling gembira adalah hubby dpt keja yg diidam selama ini, keja yg menjamin masa depan kami insyaallah. 2009 juga mmeberi seribu makna buat saya apabila dinaikkan pangkat w/pun pd mulanya saya x yakin dgn tanggungjawab dan amanah yg perlu dipikul seiring dgn penerimaan jawatan baru itu, tp skrg sudah boleh menyesuaikan diri..hmm happy pun iye, iyelah gaji pun naik jg..kihkihkih...

Yg paling kami x sangka akn berlaku dlm hidup kami adalah membeli aset utk hari tua. Mungkin ada yg dpt agak tp sy xmau reveal sbb bnyk bnda lg blm selesai. Smpai masa nya insyaallah sy akn maklumkan..

W/pun seribu kegembiraan berlaku, namun impian kami utk menimang cahaya mata masih blm diizinkan Allah. Tp kami akn tetap berusaha dan berikhtiar..Seiring itu, saya dan suami harus bersangka baik kerana mungkin Allah mahu kan kami lbh stabil sblm menjaga amanah-Nya..hmmm saya perlu kuat utk mnjwab segala persoalan yg sama dr org sekeliling.

2010 bakal menjanjikan seribu perasaan dan semoga kami dpt melalui semua itu dgn tabah dan rela hati. Saya doakan kawan2 blogger semua dpt melalui 2010 dgn gembiran dan Selamat Tahun Baru buat anda semua.

3 comments:

  1. semoga tahun baru ni akan lebih baik untuk kita semua.. semoga rahmat Allah sentiasa bersama kita..
    :)

    ReplyDelete
  2. semoga tahun 2010 tahun yang makin baik untuk kita...

    ReplyDelete