Wednesday, January 20, 2010

Sungguh x sihat tabiat ni..

Salam uolls,

Siang td sy x msuk opis..dr rmh dayah ambik sy kitorang terus ke setiu pastu agenda utama ke kota bharu utk tgk kwsan pembenihan ikan tilapia..

sy nk cari supplier baru utk benih tilapia ni tp xbnyk la yg dekat2 nih..kalu di luar trg ada tp jauh sgt kat kedah nun, risau nt ikan x brp elok plak. risiko lagi bnyk psl benih mungkin lebih stress sbb lama duk dlm packing..sape2 yg kenal pembekal benih ikan bgtau la saya ye..

Ni bkn nk cite psl siang tp mlm ni pnya citer..siang td saya, dayah n kak emi mkn kat pizza. pas smpai rmh kul 7.30 trus mandi, solat bagai pastu lepak main fb..hubby plak dh kroh kroh kroh tp blm solat isyak lg..penat kut..

Tgh2 main tu perut berkeriut plak, adui, rs nk mkn tp mcm lwt je.. xpe, iron baju keja dlu..hubby pun terjaga, dia kata lapar plak, hehe sy pun apa lagi 'jom mkn luar..?' hehehe hubby bising skit psl lwt sgt lgpun kitorang tgh dlm proses nk menurunkan berat badan skit..hehehe skit je..

Saya kata xpelah, kita dh lama x mkn mlm, sekali sekala..hahaha..sudahnye g lah kat NR Cafe kat tok Jembal,..mmg best kedai tu..area student..harga pun ok..

Saya order kueytow kungfu dgn air laicikang..huhuhu mmg meletop la laicikang dia..hubby lak order kueteow bandung dgn air jagung..hehehe dia punya lg dasyhat (xtau eja cmne)



kedai ni dlm hutan skit..hehehe



bersungguhnye mkn.. :-D



lupa nk snap gmbo sblm..kehkehkeh..


sudahnya smpai rmh kul 12, rs menyesal plak mkn lwt2..kahkahkah..ngada tol..padahal td beriya2 sgt..haha xpe hujung minggu ni jogging lg..hahaha

2 comments:

  1. i slalu cenggini gak.. masa lapar kobar2 i makan... lepas makan dah kenyang n sendawa tak hengat baru i nyesal...
    ekeke..

    ReplyDelete