Thursday, June 3, 2010

welcome to the 30's

1 jun 2010 - Hati ulangtahun kelahiran saya yg ke 30..

Apa?? dh masuk 30 ? wah sekejapan masa berlalu..rasa mcm baru je hbs study..

Rasa mcm baru semalam merempit ke KB dgn 2org bff naik moto pinjam..

Rasa mcm baru semalam berebut2 beli nasi tgahari dpn hostel tok jembal...

Rasa mcm baru semalam bljr jahit pukat..

Rasa mcm baru semalam g sampling dgn Dr Din kat Sg Dungun utk final year projek..

Rasa mcm baru semalam main ngorat2 dlm bilik kuliah...

Rasa mcm baru semalam ngorat abg2 askar dpn hostel..

Rasa mcm baru je kenal pakcik botak...hahahaha
Banyak le aku pnya rasa..tp series weh, sy rs mcm cpt sgt masa berlalu..dlu masa bru nk masuk 20an, bila tau org tu umur 30 rs mcm org tu dh tua sgt..pangkat makcik2 dah..sekali skrg ni dh smpai dh umur tu  x sedar diri lg tu..hahaha cepat kan masa berlalu..

Apa yg saya harapkan pd usia 30 tahun ini?

Harapan saya ialah kehidupan yg bahagia dan stabil..

2 tahun berkahwin dgn pakcik botak yg baik hati dan penyabar~ syukur alhamdulillah

Membeli rumah sendiri, harta pertama slps kawen ~ syukur alhamdulillah

Kewangan dan kehidupan yg stabil w/pun x bermewah ~ syukur alhamdulillah

Cuma pd usia ini saya masih belum menjadi seorang ibu..mungkin masih belum rzeki kami. xpelah, kawen pun dh umur 28. doa dan usaha banyak2 insyaallah...

Apa yg saya dpt dr pakcik botak?

kuar meeting ada sebijik kek ats meja. american chocholate from Ziq 

a dozen of roses tiba pkul 2 pm..nyaris mau merajuk psl x dpt bunga..hahahaha

;-) bunga itu telah menceriakan hari ku yg moody psl kena marah masa meeting..

Tiada celebration pun psl dh celebrate anniversary itu hari..lgpun kek dan bungan itu sudah cukup bermakna..hahahaha slps 2 thn bru dpt bunga..suka suka suka!

TQ pakcik botak..love u soooo much..!!

1 comment:

  1. kty doakan semoga kalian berdua akan dpt baby ..oneday ..amin ..

    ReplyDelete