Thursday, January 29, 2009

Restoren bahtera..

Salam,

cuti raya cina ari tu kan saya balik dungun..ptg tu g merayau2 kat uitm dungun..otw balik tu terpandang plak 1 restoren nih..cantik..

ada perahu lg...


saya of course la duk tingkat atas..

pemandangan dr tingkat atas..

sate daging dia sedap...

sape2 nk cuba meh le dtg cni..blh thn lah mknanan dia...

hehehe

9 comments:

  1. wah cantik lah restoran dia.. sedap yer food kat situ? Lama dah tak gi ganu ehehe.. last pi taun 2003.. tu pun maser nak pi tasik kenyir dulu..

    ingat nak pi holiday ngan family ker redang ker.. lang tengah ker.. etc :-)...

    ReplyDelete
  2. alor...jauh sgt le kak..
    sedap nye sate...

    ReplyDelete
  3. uuu adik iolss blaja kt situ uollss amek ce...

    tngah mrajok tue hah harus dbawa ke sini...

    ReplyDelete
  4. dah lama tak jenguk ITM dungun...rindu sangat rasanyer...

    kat area pantai tu ker?

    ReplyDelete
  5. Emm macam menarik je..

    sedap tak makanan kat citu?

    ReplyDelete
  6. waa.... kak na.bakpe skang baru napok restoran cumey..waaaaa...nak balik...

    ReplyDelete
  7. kak ed,

    nanti nk dtg koling2 la ye..

    nad,

    nanti dtg le mkn angin

    angelz

    aidk uolls ada kat uitm dungun ek, awat x kabo..heheh

    cend

    ha'ah kak, tepi pantai tu je..jalan ke depan skit.

    elly,
    saya try kueteow tomyam dia, hubby mkn mi ratna..kira ok lah..sate dia sedap..

    ridzha,

    hahah..baru siap tu..hehehe

    ReplyDelete