Sunday, January 25, 2009

spagetti ku yg cedap..!!

Salam,

ari tu kan saya kata nk wat spagetti ari jumaat kan..so ini lah hasilnya...

saya wat 1 periuk besar tau, utk mkn 1 family..

ni lah rupanya spagetti hasil resepi dr puancok+ kjah+peej..dan mmg cedaaappp!!

ni bg kat mak daniel skit..

mcm biasa lah, model xde gaji..apa motip wat muka cmtu.. :-p

dia kata cedapp..!!

wahhh..mmg senang banget wat mknanan ni..saya ingt kan susah.. ;-P hehe dasar pemalas kan..heehe..len kali sape2 nk dtg umah saya psti saya wat sapgetti nanti..hahahaha.. n x lupa pd puan cok dan k.jah yg tolong saya bg resepi.. nanti saya pos spagetti tu..hahaha

13 comments:

  1. ya allah..sedapnyer marina awaknyer spegeti. slurrrrpppp..nak sikit. tolong pos laju kat saya hari ni jugak!!!! hik hik..

    ReplyDelete
  2. wah best nye! an nk jgk! x kira! nk jgk! akak pos kan yerk ;)

    ReplyDelete
  3. pejam matapun boleh buatkan? hahaha... tahniah uol! nanti bleh buat lagi... ;)

    ReplyDelete
  4. ratna,

    hahaha..nk ke..?? nanti nk pos hheheh

    an'

    hahaha, sorang lg nk jg..

    cok,

    ha'ah nok, senang giler..!

    ReplyDelete
  5. wahhh!! takniahhhh...senang giler kannnn???

    ReplyDelete
  6. aiseh, asal lalu blog org time mlm jek ada gamba makanan
    lapaw nie

    ReplyDelete
  7. wah cedapnyer.. nak jugok hiks..

    ReplyDelete
  8. tL,

    hahaha..sonang yg amat!

    ck,
    ai dh kawen dh..hehehe

    nad,
    bloggers ni kan suka letk gmbar mknanan kan..?

    edrina,
    kak, kena pnatang dlu tau..nanti lps pntang mkn la puas3..

    ReplyDelete
  9. bukak2 nampak spegeti lagik. sajer je wt org lapa.. dh la mmg tgh lapa pum :P

    ReplyDelete
  10. menjadik gak spagetti uols..syabas diucapkan..

    ReplyDelete
  11. emm ... nampak sungguh melazatkan

    post kan la resepinye..
    eLLy selalu masak yg dalam botol je
    ;)

    ReplyDelete
  12. dah lama onkan blutot ni..tak sampai2 jugak!!

    ReplyDelete