Sunday, January 11, 2009

N3 khas utk diha & apis ensem (ensem ke..?)

Salam...

semalam kan, saya pegi cni...

LTSM

g sbb nk hntr opismate saya yg berenti keja dh..sob sob..sedih plak.. dia nk ikut suami dia ke sarawak.. suami dia keja sana...dia pun sbgai isteri yg mithali kena ikut suami las..lgpun diorang baru kawen bulan 8 ari tu..rindu2an lg..hehehe


ni kat atas, balai berlepas, saya lupa nk snap pic masa duk kat dlm tu...

ni model LTSM yg tgh demam..hehehe

ni lah opismate saya..diha yg brnti..saya x jmpa gmbar dia sorang2..hehe terpksa letak skali dgn gmbar saya.. :-P

Saya ucapkan selamat berumahtangga di tmpt org..jgn lupa baca blog ni utk mengubat kerinduan..keheheke..rindu ke..?? kalu nk lg best online lah slalu blh dgr citer2 best.. hehee

Ada lg sorang opismate saya yg bernti ni..dia dpt DPLI kat UPSI..nk jd cikgu..alahai..rosaklah anak murid nanti kalu si apis ni jd cikgu..hehehe laariikkkss..dia ni kan perasan hensem..kalu masuk je org baru msti dia bgtau dia yg paling hensem kat opis ni..hahaha..


bajek hensem..

waaahh makan budak...!!



1 comment: