Wednesday, March 17, 2010

Musim org kawen..

Salam uolls,


waah sibuk sgt minggu ni, ada program lwtan MB ahad dpn..so tgh bergelut nk siapkan preparation tapak dan sbgainya..


x lupa jg musim org kawen dh tiba..sana sini ada jmputan.. adik sy yg no 7 pun dh bertunang baru ni..x sngka, tgk dlu kecik je rupanya skrg dia lg bsr dr sy..




pembukaan tahun 2010 - kamal & syibrah, dua2 ni opismate saya..




menyusul slps tu mukhlish aka wan - ni minggu lps kawen..



ni ms kenduri rmh staf kitorang kat besut, gmbr pengantin x ambik psl dtg awl sgt, lauk x hidang lg..pengantin tgh rilek2 lg..kahkahkah..tp gulai kawah dia meletops uolls!


ni adik sy yg no 7 bertunang..majlis yg simple, sbnrnya ingt pihak laki nk dtg merisik je rupanya trus bertunang..


selamat bertunang azrol dan nadiah


pengantin lama yg feeling2 potong kek kawen gtu..waahh sopannya aku duduk..


2 comments:

  1. bila cuti sekolah je kenduri kawin, bila kenduri kawin jer ada cuti sekolah bestnyaaa.. :D

    ReplyDelete
  2. kulai kawah..pergh..cedapnya

    ReplyDelete