Monday, March 29, 2010

Selamat maju jaya sahabatku..

Salam olls,

Opis saya ni asyik kuar masuk kuar masuk je..bulan ni adlh bulan last utk opismate saya Noaini aka Anne Cen..dia dpt Pegawai Pertanian G41, xtau lg posting mana..lapor diri nya 1 april ni..

hmmm kwn2 dtg dan pegi..sy plak kat opis ni nak masuk 4 thn dh..setakat ni ada jg apply gov pnya vacancies tp xdok rezeki lg..so sy harap rezeki sy di TADc akn bertahan selama yg boleh..

So, kitorang telah wat satu majlis khas utk Anne, mkn kali ni special skit..xdok la 1 jenis je..hahaha so layan gmbo je las..

bos memberi sepatah dua kata..sepatah ke..hahaha

dpt hadiah lg..hadiah berupa sepersalinan batik sutera utk dipakai pd hari khamis

american brownies from SR - nasib baik bos x marah tulis ayat tu..

yum yum yum..ada sate, mihun goreng udang, agar2 aiskrim dan mini muffin..

tgh2 mkn cbuk nk bergambar

aksi suap menyuap dgn mak buyung..hahaha jgn mare mok teh nt baby tendang

pakcik botak  x malu dtg opis nk makan sama..

eeee x malunye dia..dh le tu  mkn bnyk plak..hahaha

last pic with Anne
semoga Anne berjaya dlm karier nya dan murah rezeki sentiasa..terasa sgt kehilangan dia psl dia ni mulut bising..hahaha

3 comments:

  1. wah sempoinya tulisan atas kek tu hehe... sedih kan nak berpisah...

    ReplyDelete
  2. hahaha biar dia sedih skit kasi tulis gtu..hahha

    ReplyDelete
  3. INSYALLAH NANTI ADE REZEKI LAK DPT KEJE GOMEN .JGN PUTUS ASA MENCUBA TAU ..

    ReplyDelete