Tuesday, March 23, 2010

Lawatan kerja MB & Menteri Pertanian

Salam uolls,

Start khamis minggu lps kami satu ofis berkampung di Demong Beach Resort utk wat persiapan lwtn keja MB..ni la yg cbuk sgt smpai lama x update..curi2 je online..

Sy diberi tangunggjwb sbg pengarah program memandangkan bos atas sy bercuti..takut sgt andai ada kecacatan semasa majlis nt..lwtn ni agak last minit so bnyk bnda yg agak kelam kabut..

Utk persiapan ni kena melibatkan bnyk pihak spt pej daerah, majlis daerah, jab perikanan, jab penerangan. polis dan bbrp jab kerajaan lain lg psl ini lwtn MB pstu Menteri Pertanian pun ada dtg skali, so mula2 tu ken atadah telingan juga ms hntar surat tp alhamdulillah kerjasama yg diberikan amat memuaskan..

So, malas nk cite pjg2 layan gambar je las..

persiapan terakhir..

selamat datang..


nyampah tul dgn pejal ni, dgn muka x bersalahnye dia catwalk dpn aku..

kenangan dgn N, pasni g DOA plak..rindu la N nt..

kami yg bertungkus lumus..

menunggu mkanan yg lmbat giler2 kat kuala besut..next time xmo g dh kedai ni..

mata bertentang mata..mamat baju merah kat blkg tu bru kawen seminggu pstu tinggal bini, org suruh bwk xmo, pstu rindu mula lah peluk nyor..

bbq dlm gelap..hahhaa dh kemaruk sgt nk wat bbq, tgh2 nyala api, hujan plak trus pindah bwk khemah yg gelap gulita..hahaha

seronok sgt..lama x happy2 kayak gni..

peace...

mengantuks suda..

bila plak blh wat bbq gni..

Terima kasih kpd kwn2 yg terlibat..kerjasama kalian amat dihargai..nt akhir bulan 4 ada expo plak..malas nk join psl expo x besh..

2 comments:

  1. meriahnya siap ada bbq lagi...
    i likee...

    ReplyDelete
  2. hahaha itu lah..kalu rancang dr awal x pnh nk jadi..kena wat last minti bru meriah..

    ReplyDelete