Thursday, September 3, 2015

Small reunion Diploma Perikanan 1998-2000

Ni cite lama dah. Saje belek2 gambar terjumpa gambar ni. Alang dhblama x update aku update le heheh btw tq Nuffnang wpon dh bbrp bulan x update tp td aku cek ada 10 adverts yg sedang ongoing.

Ok ni sebenarnya masa kenduri adim bongsu Kak Tie. So mana2 yg ada tu kitorang plan jumpa kat majlis tu.



Dari kiri : Ida Kassim (with her new baby, anak no 4 ok), aku le tu si manis bertudung pink 😁, aini cina ( dia mmg cina korang jgn salah paham lak, kak tie.

Lama sgt x jumpa. Selepas grad Dip Ikan, kebanyakannya sambung degree tp ramai yg bertukar course. So ada bbrp org je yg ex dip ikan masih stay dlm degree perikanan.

Ok babai.

6 comments:

  1. Salam Blogwalking: www.yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete