Sunday, August 10, 2014

Selamat Hari Raya!

Assalamualaikum.

Lama giler tak update. Belum terlambat rasanya aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri buat teman2 blogger dan readers yg selalu baca blog nih. Huhhhuhu #bajetbanyakorgbacablogdialetewww.

Gambar raya tahun ni

Dulu dan kini. Susunan bawah hampir sama kut. Trend sekarang ambik gambar camni hahaha


Gambar raya dgn cik dan bat. Mertua ku yg tersayang


Tradisi setiap 2 tahun sekali mesti beraya dgn suhana dan family. Suhana kawan blogger ku kenal sejak 6 tahun dulu rasanya. Tahun ni beliau membalas kunjungan ke rumah mertuaku. Kami sama2 kawen dgn org Dungun hahahaha.


Mak buyung in da house yo!

Raya rahun ni giliran rumah suami. Aku xde masalah beraya kat mana. Dah tua2 ni kemeriahan tu tak terasa sangat berbanding zaman budak2 cuma yg seronok masa bbrp hari sebelum raya.

Ok bai



1 comment: