Tuesday, August 12, 2014

Jjcm Kedah

Alkisah. Kisahnya sebelum ramadhan aritu iaitu pertengahan bulan Jun ada Program peningkatan kerjaya antara pegawai tadbir 4 negeri- Kedah, Kelantan, Terengganu dan Johor. Senang citer dalam program tu sebenarnya banyak lawan sukan la. Lama tak lama seminggu jugak berkampung di Aloq Setaq hahaha. Dan macam biasa mmg boleh bawak family.


Ni masa kat Besut. Aku drive dlu. Sejam kemudian bertukar hahaha aku ngantuks.


Pemandangan dr hotel. Aku taknperasan sebenarnya kat bangunan tu ada bendera. Bila ambik gambar baru perasan.


Pb x main suka dia main tembak2 hahaha. Pastu dia join persembahan so acara menembak tu dekat2 nak last jadi awal2 tu kami banyak berjalan jjcm le.

Nexr entry nanti aku update tempat2 makan. Kali ni nak tunjuk pemandangan sawah padi. Mai Kedah x sah x ambik gambaq dekat sawah padi sampaikan kami kena hon sebab duk tepi sawah tengahri terik hahaha. Org Kedah tak buat lagu tu kut hahaha.





Sawah padi di kaki Gunung Jerai. Tak puas mata memandang.

Next update aku nk tunjuk tampat makan. Serius best sangat mai Kedah ni. Baiiii.


1 comment: