Monday, August 11, 2014

Alumni 2014

Ini cerita sebelum puasa. Sambungan kisah selepas Pesta Buku Antarabangsa KL 2014. Timing aku nk p PBAKL tu sebenarnya kena dgn tarikh alumni plak esok nya. So kira xde lah semata2 p KL utk p pesta buku saja. Sabtu esoknya aku join alumni Upmt/Kustem/Umy kat Putrjaya.

Mula2 segan jugak nk g tp memandangkan yg jaga alumni ni kawan baik aku sendiri merangkap ex officemate cum junior aku so xpelah alang2  p kl join sekali lah. Dan opkos pb join skali la.




Dapat cabutan bertuah. Diha kata mcm ambik skroll konvo hahaha


Bersama Dr. Marinah dan Dr. Anuar.. Dr. Marinah ni ngajar Kimia satu sem je tp sbb selalu p jumpa dia plus dia pon sporting giler jd dia cam lg aku. Dr anuar tu plak dr aku diploma sampai degree memang subjek dia mesti ada ada dalam jam kredit. 





Yg datang tu aku alumni paling tua hahhaa 1998-2000 kemudian sambung degree sampai 2003. Hahaha ok bai.

Apasala x reti nak wat ending ni. Semenjak 2 menjak x update terus xde idea hahahaha

3 comments: